nurelem Geçen sene üniversiteden mezun oldum, İstanbul’da okuduğum için pandemi çocuktu derken diploma almaya bı turlu gidemedim. Mezun yazısı sisteme henüz düşmemiş bilgisi olan var mı ? Mail attım okula ama bayram sonrasina kalacak dönmeleri.
nurelem 48316ELIZAN anladım canım çok teşekkür ederim şuan İstanbul’a gitmek çocukla çok zor benim için sisteme düşse yeterdi