Kızlar bayramda ailemin yanına gıdecem fakat benim cocuk dısarı cıkınca huysuzlanıyor uyku vakti geldıgınde özellikle illa yerinde uyucak. Şimdi sorum bu 10 saatlik yolculuklarda nasıl yaptınız bu arada kendi arabamız la gıdecegız fakat donuste otobus ile donecem zorlanır miyim? Emzıren anneler yolculukta neler yapıyorsunuz