Prenslerinannesiii tabiki mesela geçenlerde kot etek aldım ve üzerine pembe bir gömlek alarak o kadar iki ton yakıştı ki birbirine her zaman böyle krem olsun biraz daha koyu olsn kıyafetlere kahve takinn daha güzel duruyor her aynı aynı renklerle takılmayın farklı farklı renkleri olsun hiç olmayacağını düşündüğünüz renkleri bir araya getirip kullanın çok dababguzel oluyor her zaman herkesten daha farklı olmayı deneyin 😍😂