benim kızım da 16 aylık allah’a çok şükür hiçbir sorunu yok değerleri falanda normal 🙏🏻 rabbime şükür sağlıklı allah hepimizin evlatlarına bağışlasın inşallah 🙏🏻 ama yürümüyor yürümeyi geçtim ayakta bi bi kaç saniye bizim tutmamızla duruyor kesinlikle sıralama falan yok bir yere tutunma kalkmaya çalışma hiç bir şey yok.doğduğundan beri her ay rutin kontrollere gideriz doktorumuz canı ne zaman isterse o zaman yürür diyor.18 aya kadar bekliyorum ama içim içimi yiyor bugün ağladım hatta yavrum ne olur yürü diye.bilmiyorum belki de saçma ama çok kafama takılıyor.çok keyifçi herşeyi benden istiyor bülbül gibi şakıyor konuşması kelimesi hatta kaç tane cümlesi var ama yürümek istemiyor.sabırlı olmak lazım demek ki bakalım allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah hepimize 🍀🙏🏻