Astkm Merhaba kızlar. Fazladan almıştım elimde 2 kutu sma optipro 1 var 2 noya geçeceğim için burdan isteyen olursa uyguna satışını yaparım yardımcı olurum.
ugurbocegmm Astkm merhaba bizimde 2 no ya geçerken öyle olmuştu eşim tanıdığı marketten değiştirdi 2 no ile