Anneler oğlum iştahsız ve bu aralar da istemediği birşey olunca diliyle itekliyor. 1 yaş 2 haftalık. Önceleri gece yatmadan gece maması yediriyordum ama şimdi istemiyor. Mama içiyor ama alışkanlık oldu 1 kerede olsa uyanıyor. Ve bitirmese de mama içiyor az da olsa. Kesmek istiyorum gece beslenmesini. Sizler nasıl yaptınız ?