Bende sadece anne sütü olduğu halde 2. Ayında 2 çay kaşığı kadar başladım evet anne sütünden alıyo suyunu ama şu sıcak havalarda bebekler büyüdükçe istiyorlar bi tanıdığım 9. Aya kadar bebeğe su vermeyip böbreklerini rahatsız etmiş çocuğun 1 damlada olsa günlük verme tarafındayım 👍