yusufarasmom ben sayisalciyim yıllar sonra kitap yüzü açmadan ÖSYM sınavına girerek sağlık fak. Kazandım okudum zaten😀 üniversite sınava hazırlanan eminim ki hukukta kazanırım ama işte sayisalciyim sözel sevmem, ayrıca DGS ile 3. Den baslatan üniversiteler var, üniversite sınavina girip hukuka hazırlanmak saçma olur neden 1 den baslanilsin… Türkçem de çok iyidir b ni yoran kısmı süre sadece, DGS sözel mantık ağırlıklı ve zor bı sınav bana her türlü bu sınava çalışılmalı.