
iyi geceler kızlar, bebeğimin alnında burnunun devamı gibi bu kemik var doğduğunda da farkediyordum ama küçüktür büyüdükçe geçer diye düşündüm şu an 7 aylık oldu kafa yapısı büyümesi gayet güzel diyor doktoru. bu kemik düzelir mi? böyle bişey yaşayan bebeğinde olan var mı? geçti mi?