sena-21 bizimde o aylarda enfeksiyonumuz vardı.. doktorumuz yatış vermişti meğer evde yaptığımız idrar testinde poşete ellerimizden bulaşan mikroplardan dolayı değer çok fazla çıkmıştı nefroloji doktoruna gittik bu değerlerde olup çocuğun sakin durması imkansız sordu ateşi var mınyok kusması var mı yok iştahsızlık yok e o zaman bir test daha alalım ona göre bi yol çizeriz demişti neyse hemşire taktı başında bekledik değerler olabildiğince az çıktı enfeksiyon var ama yatış yapılacak kadar değildi.. antibiyotik verdi düzenli kullandık geçmişti ara ara tekrarladı ve her defasında antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştık.. demem o ki bir kere daha test vermekte fayda var.. bizde kız bebek olunca bakımını dikkatli yapmak gerekiyor ben o dönem çok dikkat etsemde enfeksiyon çıkıyordu.. altını silmektende yıkıyorum çiş kaka farketmiyor