Aselinannesi35 asocialmom benim kızımda ilk 2.5 aylılken dönmüştü çok sevinmiştim 4.5 aylık olunca kolunu da kurtarmaya başladı şimdi 5 aylığız habire dönüp duruyo çok tatlı oluyolar 😍😍🙏❤
Thesra Nurdanalkanozkan Sildim ama lütfen bir daha numara paylaşımı yapmayın bu forum kuralları gereği zaten yasaktır.