Elikom Merhaba anneler🌸 yarın bebegimin kulağını deldirecegiz tecrübesi olanlar sonrasında nasıl bakım uyguladınız? herhangi sıkıntı yaşadınız mı? not: kendi isterse büyüdüğünde deldirir. Kendi vücudu kendi kararı gibi yorum yapmayın lütfen(!)
Kadifemsii Elikom 1 yaşında eczanede deldirdik. Sonrasında bir bakım yapmadık hiçbirşey de olmadı şükür . Kendi küpesini de 1.5 yaşında taktım
RanaBadekus Elikom 7 aylıktı deldirdim sanıyelık zaten ağrısı acısıda olmuyor kendimde aynı yerde deldirmiştim ilaçlı küpeyi bi hafta tuttuk sonra altın küpesine geçtik bakım falan olmadı yani krem falan 2 Gün duş aldırmadık okdr
birkizannesi Elikom 1 yaşında deldirdim hiç ağlamadı bile🙏🏻 Fakat 2 adet tabancası olan yere gidin. Aynı anda 2 kişi delsin
meleklerim22 6 aylık ken deldirdim. 2 gün banyo yaptırmadım. İlaçlı küpe takıyorlar zaten. Yara kabuk hiç bişey olmadı. Aynı gün deldırip eve geldığımız de hiç ağlama huysuzluk olmadı. Krem falan kullanmadım hiç şu an 10 aylık gayet iyi.
Elikom Melisaelif eşim delecek eczanede zaten eczaneye gelenlerinkinide o deliyor☺️ Tecrübeli ama kendi kızı olunca nasıl olacak bilemiyorum🫢
Melisaelif Ya ben geçen gün kızımın kulağını deldirmek istedim 4 yaş altına yasak geldi dediler beni mi kekelediler o zaman 🙄
Elikom Melisaelif muhtemelen istememişler yapmak bahane uydurmuşlar🙄 6ay sonrası deldiriliyor. Tabi herkesin kendi kuralı olabilir bilemiyorum🤷♀️ Sadece korona zamanı yapılmıyordu
Berenikom Melisaelif eczaneler böyle diyor. Polikliniğe gidip deldirin diyor. Bize de yasak dediler, biz Üsküdar da bir pasajda gümüşçüde deldirdik. Adam yıllardır deliyormuş 😅
Zuleyhaaydn Melisaelif aslında doktorların da önerdiği 4 yaş ve sonrası .o zman diliminde dur dan sus tan yapma etme zararlı olmaz dan falan anlıyorlar . Bu aylarda önermiyorlar Çünkü elini kulağına götürebilir , oral bir dönemde olduğu İÇİN küpeyi ağzına atabilir yutabilir , kulağını yırtabilir . Benim kızımda 8 aylık ve hiç acele etmiyorum . Bu kadar erken deldirenleri de yargılamıyorum ama anlamıyorum da . Kulakları bebeklik çağında çok çabuk değişebiliyor büyüdüklerinde delikleri yamuk yumuk olabiliyor . Ne gerek var riske atmaya ?
Elikom birkizannesi 1tane var🫢 eşimin söylediğine göre büyüdükçe daha zor oluyormuş. İlki delinince diğerini deldirirken istemiyorlarmış. Oyüzden deldirecegiz şuan 6aylık.
Elikom Zuleyhaaydn benim kulagımı 3aylıkken delmişler şuan hala ozamanki delik hiç kapanmadı ve çok simetrik☺️ ilk takılan küpe steril ve arkasını çıkarmak yetişkinlerde bile çok zor. Zaten 2-3 yaşına kadar çıkarmam. Eşim delecek olmasa belki bende düşünmezdim. Tabi herkes farklı düşünebilir😇
Asel20ava Elikom 14 aylık iken deldirdim. Eczaneden antibiyotikli krem aldım onu sürdüm. Çelik küpeleri çıkardıktan sonra biraz kulağı şiş geldiği için 2 gün bekledim. Malesef azıcık kapanma gibi yaptı aldığım küpeleri takarken canı yandı azıcık. Ama şuan gayet iyi alıştı.
mihramomms Elikom 8 aylıkken deldirdik ara sıra çevirdim deri kremi sürdüm hiç bir şey olmadı çok şükür ve dikkatini de çekmiyor yani hiç elimi kulagıma atayım oynayayım olmadı