Kızlarr bebeğim 27 aylık 2 gündür hasta sürekli kusuyor suyu bile kusuyor. Kusmasını engellemek için iğne vurdular birkaç saat iyiydi sonra tekrar başladı bugün kan verdik serum taktılar kanda birşey çıkmadı ne enfeksiyon nede başka birşey. Şuan tekrar kustu serumdan sonra sulu kaka yapmaya başladı ishal gibi değil ama yaparken çok ağlıyor. Serumdan sonra kusmaz demişti doktor kusması normal mi tekrar götürmeli miyim hastaneye ?