Arkadaşlar az önce resmen tüm ailenin üstünden tır geçti. Bu nasıl bir kriz! Böyle mi oluyor 2 yaş krizi 😣 Uyumak istemiyor 2 haftadır ama oynuyor gece 12,1,2 böyle ne olacak derken bir de ağlama krizleri eklendi. Bu akşam ilk defa yaşadık ne beter bişeymiş. Kan ter içinde kaldı ağla ağla ağla çarpıyor kendini yerden yere kucak diyor alıyorum anane diyor ananesi geliyor bu sefer
git diye ağlıyor derken en sonunda dr un daha önce verdiği atarax şurubunu verdik. O şurubu çok önceden uykusu çok bozul diye vermişti hiç kullanmamıştım yine de kullanmaktan yana değilim ama şok geçirdik. Nenemiz 87 yaşımda kadıncağız baktım oturmuş dua ediyo bi yandan da ağlıyo 😄🤣 Şimdi gülüyorum ama o an öyle değil tabi. Bir de hamileyim daha ilk ayım stresten miğdem ağzıma geldi. Ne yapmalıyım? Ne yapmamalıyım tecrübeli anneler Heeeelp! 😣🙏🏼