Kursad_1201 Biroglanannesi ben 2.günde farkettim faydasını ayrıca günde ⅔ litre en az su tüketiyorum. Hurma ve ceviz düzenli olarak yiyorum. Kimyon anason ve rezene çayı demliyorum ondan da sabah akşam 1er kupa içiyorum. :)
Minnakkayram Kursad_1201 rezene cayı tuketmryın dıye bı post okumuştum çocuklarda epılepsıyı ve bırde başka bır hastalığı tetıklıyormus
Egeadam Bende aşırı gaz yaptı bağırsağımdan ses geliyordu onu bıraktım ebebekte var süt artırıcı onu aldım o güzel ama sana tavsiyem bol bol su ve helva marul birde ebebbekte momstea çayı var mükemmel bişi anında etkili…
Biroglanannesi aslansmomm ya sık idrara çıkma yaşadınız mı ? Ben dünden beri kullanıyorum sürekli idrara çıkar oldum . Dünden beri Çok su da tüketmediğim halde .
aslansmomm Biroglanannesi ya ben normalde de çok su içtiğim için oluyordu ama bununda etkisi var mıdır bilemiyorum 🥺
Kursad_1201 Minnakkayram o kadar çok şey var ki bitkilerle alakalı elhamdülillah ben ilk bebeğimde de hem süt yapsın hem gaz alsın diye yapıp içiyordum tabii ki doktoruma danışarak bir sorun yaşamadım. Her halükarda herşeyi kontrollü ve dozunda kullanmakta fayda var