Bambamorhan 5. ayını bitirdi öncelikle bunun geçici bir süreç olduğunu bilin kendinizi üzmeyin, siz ısrarla vermeye devam edin bir gün bir baktım ki normale dönmüş. Sadece üstümü çıkarıp onunla ten tene temas yaptım bol bol çok ağladığı zaman ısrar etmeyip hemen kucakladım ve bence en önemlisi siz ne kadar sakin kalırsanız bebiş de o kadar sakinliyor. Arada gerginleştiğim de daha da fazla çığlık attığını fark ettim 🌸 sadece sabır ve temas