Biz bir hafta önce yakalandik adenovirüse, 2 gündür hastanede yatiyorduk bugun taburcu olduk. Atesimiz yoktu ishal ve kusma vardi kizimda mamayla besliniyordu ama virüsten dolayi mamada yediremedik hemen kusuyordu mamadan sonra. Serumla gida takviyesi yapildi her gece acile gittik geldik simdi cok şükür kusmasi azaldi ishali de normale dönüyor. Ömrümden ömür gitti cocugum gözümün önünde eriyordu resmen. Nolur kimse icin alınır darılır demeyin şu donemde bebeklerinizi uzak tutun herkesten aşırı bir salgin var. Allah şifa versin butun cocuklarimiza