Merabalar ben 13 gün önce normal doğum yaptım biraz ağrım sızım oldu oda hareketliydim azıcık şükür geçti ama şimdi dikişlerim çok kaşınıyor ne yapsam iyi gelir her gün batikonla temizliyorum dikiş ameliyat yeri için merhem almıştım onuda sürüyorum ama bu kaşıntıyı bi türlü geçiremiyorum galiba iyileştiği için oluyo.