Alyabebekkk bebekler bu dönemde tokluk hissetmezlermiş. Ne kadar verirsen o kadar içermiş. Bu nedenle o kadar cc çok. Biz o dönemde 60 cc anca veriyorduk. Her aranması, her emme refleksi açlıktan değil, şu an yapabildiği tek şey emmek ve emerek kendini güvende hissetmek. Sevgiyle büyütün inşallah🌸