Valla benim kiz da öyle babasına çekmiş uykusu o kadar düzensiz ben bir gün düzen kaçırayım baş ağrımdan duramam. Esim bir saat 10 da yatar bir sabah 4 te işinden dolayı böyle alışmış gidiyor. Kızı da kendine benziyor maşallah 😁 saldım artık elimden geldiğince düzen oturtuyorum ama kendi bozuyorsa da umursamıyorum. Bir ara kendi haline bıraktım baktim 1 gün uyduğunu 2 gün uyumuyor bazı bebekler de böyle yapacak bir şey yok 🤷🏻♀️