Sinemarslan 18 gün oldu doğum yapalı. Kanamalarım 3 gündür leke gibi normal mi acaba. ve karnım hala uyuşuk gibi tam hissedemiyorum buda normal mi yaşayan var mı
ayseeeasln21 Sinemarslan annem hep derdi 20 yıl önce sezeryan oldum hala da uyuşukluk hissi var o his hiç geçmiyor galiba 😂Kanama da canım 40 gün sürebilir bazen çok bazen az az
cemre_-34 Sinemarslan evet normal 40.in çıkana kadar kanamaların normal benm 7 ay olacak uyuşuk daha yeni yeni geçiyor düşünün bazen dikiş yerlerim ağrır falan geçici durumlar siz bol su bol dinlenme yapın
frknmomy Sinemarslan merhaba ben 45 gün once sezeryan doğum yaptım yeni yenu kanamam bitti sona doğru kahverengimsi kanamam oldu Karnıma elimi degdirince hissetmiyorum ve hatta ameliyat olan yere yakın kısmı elinle sıkınca bile hissetmiyrm🤷
Tubikkkkk Sinemarslan canım benim bu ikimci sezeryan 4 ay oldu hala hissetmiyorum bazen soluma yatıyorum gece kıpırdamadan yattıysam eğer ağrılı kalkıyorum sen düşün artık
ayseeeasln21 Sinemarslan zamanla azalır ama canım merak etme ben 7 ay önce doğum yaptım eskisi kadar uyuşukluk yok
Cansudkmts Sinemarslan evet canım çok normal merak etme geçecek 40 çıktıktan sonra ❤️Karnını. Uyuşukluğu biraz sürüyor bende doğum yapalı 4 ay oldu 🤗
Sinemarslan Cansudkmts peki karın bölgesindeki sarkmalar ne zaman geçer yada geçiyor mu çok takıyorum görüntüyü
Cansudkmts Sinemarslan ah o sarkmaları ne yapıcam bende bilmiyorum Ama arkadaşım doğumdan sonra göbeğine Streç filim kaplıyordun her gün yürüş yapıyordu bende bir deniyecem birde spor 🤗ama şu var 1 sene sonra vücut düzene giriyor oda var
Mavis34 Sinemarslan 40 çıkana kadar hep yeni doğum yapmış gibi karnının ağrısı ve uyuşukluğu oluyor sonra azalıyor ama dikiş bölgesi 6 aydır hala hissiz uyusuk
48316ELIZAN Sinemarslan tek dert uyusukluk olsa keske 3 ay olacak sezeryan olali sirt ustu uyudugum zaman sabahlari nerdeyse aglayacak dereceye geliyorum felcli gibi hissediyorum 10 15 dk suruyor yataktan kalkisim karin agrilari afedersiniz kabizlik gaz sıkısmasi dogal dogum yapmadigim icin cok pismanim.
Nurt1607 Sinemarslan 6 aydan sonra geçti benim şimdi 9 ayı geçtim dikiş yerim bile düzeliyor beyazlama var. Uyuşukluk hissiniz de zamanla gider
Zlm Sinemarslan bir yola kadar devam eder o demişti bana doktor benimde kanamam az az geliyodu kontrole gidince doktor içinde kan kalmış ama bilmem neresi kapanmış dedi bı hap verdi biraz daha kanamam oldu
Susi Sinemarslan oğlum 10 buçuk aylık karnim hala uyusuk dokundugumda farklı bir his oluyor arkadaşımın ablası 3 yıl oldu doğurali hala duzelmemis