yagizinannesiiiiiiiiii canım anne, kendimi hatırladım okuyunca. Kabul etmek zor biliyorum, ısrarla doktora götürdüm kızımı aynı sebepten ama sorun yoktu aslında. Bunu kabul ettiğimde her şey düzeldi. Bebekler özellikle ilk 3 ay doğduklarını anlamadıkları için annelerini arıyorlar. Aç olsalar da olmasalar, uyku veya değil hep anne kucağında olmak istiyorlar. Koltukta uyudum ben tam 3 ay, kucağımda kızım. Oturup ağladığım da oldu valla yalan değil. Ama geçiyor. Öneriler 1- hergün duş alın beraber aşırı iyi geliyor. 2- yediklerine dikkat edersen daha hafif olur 3-her istediğinde bebeğini emzir ve madem sütün var mamaya başlama, sen onun her şeyisin mama her şeyi değil 4- kucakta taşımak bazen zor oluyor o yüzden bebeğini giy. Kanguru değil ama bir sling yardımıyla. Çok kolay ve rahat oluyor. 5-her beslenmeden sonra mutlaka gazını çıkart. Dinlendir. Eğer gazı çıkmadıysa yatırıp karnına masaj yap 6- bebekler bizden akıllı. Rahatlamak için emiyor ama fazlasını haliyle çıkartıyor. Kustığu zaman korkma, yan çevir sadece 7-durumu kabullen 8- kendine hep anne olduğunu, durumun geçeceğini ve çok çok güzel günlerin sizi beklediğini hatırlar. Desteğe ihtiyacın oldukça da foruma yaz. Ama saçma sapan seni geren yorumlara da kulaklarını tıka 🌸