Sedaekrem Seram özel su degıl hazır su olarak hangı markayı kullandıklarınızı merak ettım ben hazıe su kullanıyorum normalde hangı damacana cogunlukla anneler kullanıyor dıye sormak ıstedım
Brfn Sedaekrem Doktorumuz 18 aylik olana kadar kaynatılmış soğutulmuş su vermemi söylemişti öyle yapıyorum
Denizzz88 Sedaekrem bizde arıtma var ama hala kaynamış ılımış veriyorum ben 1 yaşından sonra normale geçicem arıtmayı da bebeklere pek önermiyorlar büyük ihtimal erikli falan alırım onun için yada ph değeri en yüksek ne varsa onu
Miracle_ E bebekte ceysu var ilk ek gidaya geçince onunla başladık öyle devam ediyoruz küçük 12 li içinden iki tanede suluk başlığı çıkıyor dışarı çıkarken yanıma alıyorum öneririm yemekelrinede hep demlikte çaydan kalan kaynamis soğumuş suyu kullandım şimdiye kadar direk çeşmeden veya ariticidan kullanamdim arıtıcınin mineralleri alınmıs denildigin için pek guvenmiyorum en azından bizimkinin tadi çok iyi degil
suhedaaaaa Miracle_ ceysu güvendiğim bir marka değil 😕 özkaynak, assu, kaltun madran, nazlı bunlar favorilerim. bir su gurmesi olarak tavsiye edeceğim sular bunlar 😅 bebeğime de kaynatıp soğutup veriyorum içme suyunu
canmanayvesuyu suhedaaaaa biz de Buzdağı alıyoruz bazen de babymalldan bebeğim için bebek suyu alıyorum hayat sanırım markası 🌸