Prensescik şimdi burnunu serjm suyunu enjektörle her iki deliğe sıktıktan sora, yüzü aşağı bakacak şekilde kucağınza alın çocuğunuzu, sırtına avucunuzu kavis vererek pat pat pat yapın.sırtına yaptığınız işlem,balgamı söktürür,ilaçsız olarak. Kucağınıza alıp yüz aşağı çevirmekte, akan sümüğü dışarı attırır kolaylıkla.ve bu işlem onu bir kaç saat rahatlatır.burun ya kuruluktan akar,bu şekilde.havasız nemsiz ortamda kalan çocuklarda görülür.ya da dediğimiz gibi alerjik durumlarda.Ama siz her halikulade bu dediğim işlemi yapın,çocuğunuzu rahatlatmak için.En son bu yöntemi aynı sorunu haşayan başka bir hanım efendiye anlatmıştım, çok işe yaradığını aöyleyip,teşekkür ettti.Youtube de osman gönülalın vidyosu var,orda bütün ayrıntıları izleyebilirsiniz.Özellikle sürekli kendini yenileyen bir burunakıntıaında,yüz aşağı getirme durumunu bi tık uzun tutabilirsiniz, o kadar sümük yer çekimine karşı koyamayacktır.ben doğduğundan beri hep yaparım kızıma.Her gün 1 kere fix yaparım.eğer bu şekilde sümük vs olunca, işlem sayısını arttırıyorum.çocuğum çok rahat ediyor.Çok şükür hiç sağlık sorunu haşamadık bu kış, ciğerler falan çok iyi çıkıyor kontrollerde.O yüzden çocuğunuz iyi olsa bile yaz kış en az bir kere yapın bu işlemi.ciğerleri hiç balgam toplamaz.