Kızlar bebeğim 4.5 aylık eşim korona oldu yan odada bizde varmı bilmiyorum bebeğimle bende ama bebeğim bugün sabahtan beri huzursuz sürekli emmek istiyor memede uyuyor yerine koyunca arkamdan ağlayarak uyanıyor bebeğim korona olmuş olabilir mi ki aşırı huysuzdu gündüz de uyumadı sürekli emiyor memede uyuyor derin derin sinirlerim bozuldu iyice Allah aşkına koronaysam da ayakta geçiriyorum heralde kendimi unuttum bi eşime bi bebeğime bi evin işine bakmaktan
sabah 9 da bide akşam 9 da birer çay kaşığı calpol verdim o da uyutmadı heralde napcam bilmiyorum bebeği korona geçirenler süreç nasıl oldu anlatabilir mi yA da bu hareketler büyüme atağı falan mı ki