Ya aşırı mutluyum bir haftadır uykuları inanılmaz düzeldi kızım bir hafta sonra bir yaşına girecek. Aslında ikinci ayından beri düzenliydi uykuları gece bi iki kez emmeye kalkardı 8. Ayda atakta bozuldu onuncu ayda bozuldu geceleri çok sık emmeye kalkıyordu şimdi hiç kalkmıyor geceleri ya akşam 8.30 da yatıyor sabah 7.30 8 e kadar bildiğin rahat rahat ailecek uyuyoruz şaka gibi. Gece beslenmesini kendi kendine kesti galiba ben hep emmek istiyorsa gecede olsa emsin dedim akışına bıraktım kendi kendine bıraktı. Çok mutlu ve umutluyum 😅 aslında şu an dişleri birden fazla geliyor galiba çok şiş ona rağmen çok güzel uyuyo. Sevincimi paylaşmak istedim inşallah kendi kendime nazar etmemde gece beş yüz milyon kez uyanmaz😅