Durubebekannesi normalde anneler gününü hiç sevmem, zaten annemi de kaybettim onun için bitsin diye beklediğim bir gün aslında. Lakin nedense bu sene bir hediye isteğim var🙈 ama dün doğumgünümdü eşim apple watch almış🥰 yani anneler gününde çiçek gelir sadece🙈 mecbur ben kendime alıp, kendimi şımartıcam bu sene🙈