Cindy_35 Herkese hayırlı geceler😌 evet kızlar havalar sıcakladı iyice İzmir bugün 25 ile 27 derece arasında idi. Sizde durumlar nasıl ? Havalar böyle olunca nasıl giydiriyorsunuz? Evin içi 24, 25 derece oluyor.
Mommyyigit Cindy_35 canım ben Antalya da yaşıyorum ve hala karar veremedim evin içi dışarıdan daha serin resmen o yüzden ince tulum giydiriyorum genelde akşam da öyle güzelce üstünü örtüyorum çünkü gece serin oluyor ama gündüz dışarıda nasıl giydirmem gerektiği konusunu hala bulamadım Antalya da tam dengesiz bir hava var her zaman ki gibi hasta olur diye korkuyorum o yüzden bilen varsa bende burda bekliyim
BuzluKahve Cindy_35 Çıt çıtlı body ve şort giydi bugün evde. Dışarı çıkarken body üzerine tshirt giydirdim. Ama benimki bebek sayılmaz artık 18 aylık.
asiltonunmommysi Cindy_35 tulum üzerine şişme yeleği var ince dışarda onu, güneşteysek yelek yok esiyorsa takıyorum. Alt üst takım ama mutlaka yeleği alıyorum. Kendimde yaza kadar hep şişme yeleğimi giyerim çünkü
Cindy_35 Mommyyigit ah şu hasta olur diye kalın giydirip daha çok hasta etmemiz yok mu 😂 bende uzun giydiriyorum hala bilmiyorum nasıl giydireceğimi tam geçiş havaları iyice şifayı kapıyorlar ya 😕
Cindy_35 BuzluKahve Allah bağışlasın. Benim oğlanda yaşına girecek Mayıs’ta 🥲 bende giydiririm dedim haftaya ama haftaya da yağmur gözüküyor 🙄
Deletedmom_58 BuzluKahve yazın haziranda bebeğim 6 aylık olucak annem daha ince tişört falan giydirmeyi bekleme diyor Ankara ne kadar ayaz olsa da yazın çok sıcak olur sizce nasıl giydirmek gerekir
Mommyyigit Cindy_35 ay sormayın ya napıcagımı şaşırdım ama evin içi benim dışarıdan daha soğuk bir de kuzeyde güneşi zor alıyor dışarısı daha sıcak dışarı çıkarken napıcam henüz karar vermedim muhtemelen tişört hırka şeklinde olur
Cik Cindy_35 şuan bende bunu düşünüyorum ev 25 -24 derece banyodan snra uzun kollu çıtçıtlı bady altına incecik alt onun üzerine ince pamuklu pijamasını giydirdim yatırdım şimdi bakıyorum acaba çokmu oldu diye üşür diye de korkuyorum karasal iklim burası sabahları serin oluyor birde banyo yptı ormal günlerde de gece yarısı onu ne zaman kucağıma alsam ensesi terli oluyor üstünü tam örtmüyorum belden aşağısını örtüyorm ama ne bileyim ya
Cindy_35 Cik evet bende ne zaman kucağıma alsam terli birde hiç durmuyor yerinde artık her gün yıkamaya başladım bu seferde hasta olucak korkusuyla çıtçıtlı body uzerine uzun kollu ve pamuklu bir alt giydiriyorum 😏
Alasivar Istanbulda hala havalar dengesiz disari cikarken uzerine mutlaka kalin bir hirka giydiriyorum 😬 evde de uzun kollu genelde aksamlari zibin uzerine uzun kollu tulum ama gunduz salon cok gunes aliyor bazen cok sicak oluyor ozaman corap ve zibinla birakiyorum. Havalar cok degisken. Gece soguk oldugunu hissedince hala muslinin uzerine bir battaniye daha ortuyorum. Odamiz 22-24 arasi aslinda onerilen ama ben usuyunce oda usuyordur diye dusunuyorum. Suan 1.5 ayligiz ilk dogdugunda ananemiz sagolsun kat kat giydirdik isilik oldu tum surati. Cok sicagi sevmiyorlar. Ama aksamlari dus yaptigimiz ve henuz istanbul isinmadigindan uzun kollu tulumla devam ediyoruz..
Cindy_35 Alasivar ah kıyamam ya 🥺 evet daha küçük senin bebiş uzun giydirmeye devam et sen üşür daha 🥰
Valeria Cindy_35 evde kısa kollu uzun bacaklı tulum, dışarda üstüne hırka ve çorap. Biz de izmirdeyiz, 4,5 aylık kızım. Gündüz neyse de gece ne giydireceğimi şaşırıyorum🤦🏻♀️ 25 derece oluyor oda.
Cindy_35 Valeria ya ben gündüz ne giydiriceğimi şaşırıyorum akşam gene bir şekilde havaya göre ayarlıyorum ısıyı veya örtüyorum üstünü ama gündüzleri hep bir muallakta kalıyorum 🥺
Egemeri Mersin’de yaşıyorum oğlum dışarıda da evde dr yarım kollu ve alt uzun eşofman giyiyor 🙈 Burası aşırı sıcak akşam serin olursa ince hırka tarzı giydiriyorum
Cindy_35 Egemeri sanırım bende kısa kolluya geçicem böyle uzun giydirerek daha çok hasta edicekmişim gibime geliyor çocuk uykudan uyanıyor su gibi 🙄
Yaduuu Cindy_35 İzmirdeyim bende. Evim güneş aldığı için çok sıcak 27-28 derece . Çıtçıtli body ile evde dışarıda altına bı sort bı şapka tamamiz. Bazen esiyor dışarısı üstüne ceket alıyorum.
Yaduuu Cindy_35 hem üst kat hemde güneş hep evde 🥵 resmen evin içinde bronzlasiyorum 🤪 Allah klimaya zeval vermesin ☺️