deniz-95 Cndntnr huylu bebe😂 elbet bir gün yiyecek be 😊 ama kilosunda problem yok. Endişe etmeyin. Sadece doğumda kilolu doğmuş aynı değerde artmamış. Ama bebeklerde ara ara böyle duraksamalar olabiliyor. Elbet o da yiyecek bir gün 😊
Elife_unal Cndntnr Benimde ilk bende başta takıyordum ama bebeğim mutlu çok Şükür ben mutluyum daha diyecek bşy yok yeter ki sağlıklı olsunlar kilosu fazla olunca ne oluyor yani artık takma bence
acarrcgdm Cndntnr benim kızım 4 aylık 3150 doğdu 5 gün hastanede kaldı 2700 eve geldi şuan boyu 67 kilosu 7100 anne sütüyle besleniyo banada mama ver diyenler var herkes herşeyi der doktorun iyi diyosa üzülme bence sağlıklı olması yeter
acarrcgdm Cndntnr bende ağladım üzüldüm ablamın bebeği benimkine göre cok tombikdi hep kıyasladılar emzirirken doyurabılcekmısın dıye baskı yaptılar ama artık takmıyorum akıllandım