Canım benimde öyleydi bende çok endişeleniyordum. Yatakta bariyer harici birşey olmasın. Yastık, battaniye, oyuncak gibi. Yatağı sert olsun ve nevresimi iyice gererek ser. Böylelikle ortada endişelenecek bir durum olmaz. Kendini her türlü artık korur o bebiş🥰