Mommyyigit Doğum yapalı 4 ay oldu son bir aydır sürekli bişeyler yemek istiyor canım yemek yiyorum sanki doymuyorum napıcam ben ya böyle olan var mı aranızda önerisi olan
Hayallerim95 Mommyyigit benim doğum yapalı 1 ay oldu ama hamileyken bu kadar yemiyordum yA sürekli yiyorum zaten 😅😕
Nurgr Mommyyigit bende öyleyim çok yiyorum doymuyorum yemek yedikten sonra hemen acıkıyorum emzirdiğimiz için sanırım başka bir açıklaması olamaz 😅😅
Mommyyigit Hayallerim95 aynen bende ya zaten hamileyken mide yanmasıydı sığınamamaktı yiyemiyorduk ki 😂
Mommyyigit Rdn belki de pratik olsun diye kolaya kaçıyorum çocuk durmayınca oda doyurmuyor beni sanırım
Rdn Mommyyigit bence ondan ben protein ve yağ ağırlıklı beslenmeye geçtim ekmek yok makarna pilav yok sebzr baklıyat et ve hiç acıkma yok Öğünlerimi de valla gece flan hazır ediyorum bebem durmazsq öğünüm şaşmasın diye öyle bi çözüm buldum
Tubikkkkk Mommyyigit şuan bu postu okurken 4. Dilim triliçe mi yiyorum 😅 4 ay oldu benim de doğum yapalı valla ağzım bir saat durmaz 😁
Mommyyigit Tubikkkkk ya buna sesli güldüm 😂 bende künefe mi sipariş etsem diye düşünüyordum 😂 yalnız değilmişim
Mommyyigit Tubikkkkk işte aradığım kafa diyorum 😂 hep bugün son diyerek yiyorum nolcak böyle bilmiyorum bakalım hayırlısı
Tubikkkkk Mommyyigit ben her şekerli yada hamur işleri tükettiğim de bu son yarından sonra yesemde çok yicem diyorum sonra böyle işte 4. Dilimde kendimi buluyorum ama söz verdim yarın az yicem 😁😁😁
Tubikkkkk Mommyyigit aslında işin şakası ama gerçekten kendimi durduramıyorum nefsime de hakimimdir ama yok devamlı midem boş sanki bide Ramazan olduğundan tatlı eksik olmuyor evde doğal olarak yapıp yapıp yiyorum valla kahvaltı yapıyorum bir saat sonra acıkıyorum anlamadım gitti