Bebeğim 36. Haftada 2500 gram doğdu. Kız bebek. Sonra 2300 lere indi. Şu an 4 ay 23 günlük ve 6100 yada 6200 gram. Sadece anne sütü alıyor. Her doktora gitmemde soruyorum az mı kilosu diye ama normal emzirmeye devam et mama verme diyor. Emmesi de iyi değil gibi hissediyorum. 2 3 saatte bir 5 dakika emiyor en fazla. Yani sanki benim gözüme zayıf geliyor. Bakıyorum aynı dönem doğanlar 7 kilo 8 kilo. Düşünüyorum bazen mama da mı versem diye ama doktor tavsiye etmediği için de vermekte istemiyorum. Ne yapmam lazım fikir verir misiniz lütfen