Merhaba anneler
iyi geceler nasılsınız
Biraz açıkcası bir şey soracağım. şimdi doktora git diyen vs olacak ama doktorum bayram sonuna kadar izinli. Gece gecede aklıma takıldı bilen var mıdır acaba diye sormak istedim. Şöyle ki benim geçen hafta cuma reglm bitti. Takvimime göre bugün doğurganlık yüksek günmüş. Ramazan dolayısıyla eşimle zaten bir şey yaşamıyoruz. Neude çok affedersiniz bugğn yolda yürürken affedersiniz insan idrarını tutamaz ya öyle hissettim. Ama yok? Neyse koştur koştur gittim tuvalete bir baktım ki iç çamaşırım kırmızı ve pembe arası leke. Her neyse tuvaletimi yapıyorum normalde regl olunca kanngelir e kanda gelmiyor. Peçete ile siliyim dedim peçeteye de kan gelmişti. E regl değilim bir şey değilim. Bu nedir ben hâlâ çözemedim