Peripellaa Kizlar iki gündür bebeğim ishal dişleri çıkmadı büyükler de dişlerindendir diyor başınıza gelen yarın doktora gitmeyi düşünüyorum tavsiyeleriniz neler acaba😪
cinarinannesiiii Peripellaa ishal dışında baska bir belirti var mı 3 gün de geçmezse ishal gidilmesi gerekiyor doktora sıvısız kalıyor vücudu bol su içir annesi
Asellbahar Peripellaa geçmiş olsun. Benim kızımda 5 aylık geçen hafta kusma ve ishalden doktora gittik kanda enfeksiyon var dediler. İshal ciddi su kaybına yol açtığı için serum tedavisi gördü. Bekletmeden bı baktırın doktora içiniz rahat etsin.
Peripellaa cinarinannesiiii tavsiyeniz için teşekkür ederim yalnızca ishali var atesi kusması yok yemesi içmesi de iyi ama anlamadım😓
Peripellaa agit sürekli yapması ve normalinden daha sıvı yapmasında canım seninki yenidoğan mi yenidoğan lar sıvı yapıyor galiba
agit Peripellaa hayır gunde 1 defa yapıyo benimde 6 aylık simdiye kadar sadece anne sütü alıyodu bir iki gundur ek gıdaya gectik oda tadımlık 👀
Peripellaa Tugcepas evet canim genelde sistemdir diyorlar normalde çok ağlayan bı bebiş değil ama bu günlerde çok ağlıyor😓
Peripellaa agit bilemedim canım bende inşallah enfeksiyon ya da rota virüsü olmasında ek gıdadan dişten olsun 🥰
Peripellaa Tugcepas ek gıdaya geçişte daha çok kabizdi ama şimdide ishal canım yarın da aynısı olursa doktora görünmek gerekicek sanirim
Tugcepas Peripellaa diş husursuzluk veriyordur,diş jeli sür rahatlarsa yaptığı huzursuzluk distendir, gecmiş olsun minnağa😍