Buzlukta 6 ay. Artık Pediatri dernekleri böyle diyor. Sakın atmayın ben üç ay olarak bildiğim için atmıştım, vermek istedim alan da çıkmadı o sürede 🙁 ben bir gün önceden dolabın aşağısına indiriyordum sütü, tarihi en yakın olanı. Kullanacağım gün,süt poşetini ılık-sıcak suyun içine koyup biraz bekliyordum. Hemen ısınıyordu zaten. Birde bebeğiniz küçükse mesela, saatlere de dikkat edin, gece sağdığımı gece, gündüz sağdığımı gündüz veriyordum. Bebeğin sirkadyen ritmi için bu önemliymiş.