Evet canım çok normal ilk 3 Ay böyle sonra düzeliyor annem 100 gün tamamlayınca kendine gelir bebek diyordu dediği gibi de oldu geceyle gündüzü bilip ayırt etmeye başlıyorlar biraz sabır sen bu sırada bolca ten teması kur bol bol konuş kısık sesle kulağına doğru inşallah çok güzel bi uyum yakalarsınız canım benm 😍😍😍😍