Bizim 37.4 oldu. Dün aşıdan sonra oğlum çok rahatsızlandı. Gece ateşi yükseldi bugün de ağrısı fazla herhalde hiç uyuyamıyor sürekli ağlıyor. Kaç kere ilaç verdim artık bu kadar ilaç vermekte istemiyorum. Bir daha aşı yapmayı düşünmemeye başladım resmen çocuğum böyle olmasın bir daha