İyi akşamlar hanımlar 3 Aralık’ta doğum yaptım doğum normal doğum oldu bebeğim iki aylık olana kadar yatak odasında yatmadım biraz zorlu doğum olduğu için kayınvalidem yanında hadi bebeğim de ağlama krizleri falan vardı derken beraber oturma odasında koltukta yattık hiçbir problem yoktu bebeğim büyüdü gaz sancıları azaldı tabi kayınvalidem de ne zamana kadar yanında kalabilecekti ki velhasıl kelam artık bebeğime ağlasada sızlasada kendim bakmaya alışmam lazım da o nedenle kayınvalideme Bu durumu belirttim o evine gitti ben de yatak odasına yatmaya başladım fakat her sabah çok kötü bir bela ağrısıyla uyanıyorum sabah uyandığımda kendimi sırtüstü yatar pozisyonda buluyorum sırtüstü yattığım için midir bilmiyorum ama çok kötü bir bela ağrısı oluyor sonra gün içerisinde geçiyor. Ben de belki yataktandır diye düşünerek bir gün yine oturma odasında kanepede yattım yine aynı ağrı bu normal doğum sonrasında oluyor mu sizde de oldu mu ne zaman geçer aydınlatırsanız sevinirim