merve81 aynı durum bende de var ya gözlerini avuşturuyor yatıyorum ağlıyor . Birde gece beslenmesiyle ilgili merak ediyorum kızlar bebeğime dokuz on gibi yoğurt ekmek muz gibi bişiler karıştırıp veriyorum üzerine maksimum 90 cc falan içiyor tok olduğu için sabaha kadar uyanmıyor yedi yedi buçuk gibi uyanıyor normal mi çok erken kesildi gece beslenmesi