Herkese merhaba 🌸
Ogluma 4.aydan 1 yasa kadar ocean demir vitamini kullanmistik 1 yasta test yapildi dusuk cikinca doktorumuz sidefere baslatti gunluk 20 damla seklinde 3 ay sonra tekrar test verdik ama demiri hala düşükmüş.
Her gun keciboynuzu özü pekmez ve kuru uzum vermeye calisiyorum, damlasini da duzenli kullaniyoruz.
Bu durumu yasayan var mi cok canim sikildi 😔