n-h-g-g Bebeğim (kız) 4 ay 23 günlük. Yürütecek kullanmalı mıyım? Kaçıncı ayda ne sıklıkta kullanılmalı? 🌸
Kevseryldz n-h-g-g 7. Ayda koydum 1 ay sonra emeklemeye başlayınca kaldırdım durmak istemedi. Ama karşı değilim dozunda oldukça Yani gün ortası işiniz varsa yarım saat kadar durabilir
secoz n-h-g-g benimde kızım 4.5 aylıkken kullanmaya başladık ama çık değil günde 10 dk oyalamak iÇin koyuyorum şuan 5aylık aynı devam
11Hilal11 n-h-g-g aslinda bi cok uzman onermiyor ama ben kizimi 4 ay 25 gunlukken koymaya başlamıştım su an 10 aylik nerdeyse tek basina yuruyecek kivama geldi yurutec olmadan durmuyor kesinlikle o zamanda durmayan bi bebekti bende ameliyatli oldugum icin mecbur kalmistim acikcasi ama dozunda kullanilirsa hayat kurtariyor
gamziskoo n-h-g-g yürüteci doktorlar önermiyor. Ben oğlumu hiç yurutece koymadım. 6 ayda emekledi, 8-9 ayda tutunup yürüme çalışmalarına başladı, 11 aylıkken desteksiz yürüdü. Mutlaka araştırıp, içinize sindigi şekilde karar verin
n-h-g-g Kevseryldz sürekli yanında olmamı istiyor açıkçası gözünün önünden kaybolunca ağlıyor devamlı yere koyup gidemiyorum dönüyor 🤷♀️ çok teşekkür ederim ilginize 💕
n-h-g-g basakhanim34 yaa şuan bu yorumunuz beni biraz soğuttu yürüteçten😁 sürekli göz önünde olmamı istiyor bu sıra aşırı huysuzluk var üzerinde yalnız bırakamıyorum yattığı yerde dönüyor yurjtec gelmişti aklıma teşekkür ederim ilginize 💕
Esilaminel n-h-g-g bende aynı durumdayım wc gitsem kıyameti koparıyor 1 Ay öncesi daha rahattım sanki hersey dahada zorlasarak ilerleyecek😄
n-h-g-g gamziskoo çok teşekkür ederim ilginize araştırıp düşünüp ni karar vereceğim sanırım şuan cok kararsızım 🤷♀️ bu sıra bebeğim çok huysuz açıkçası ne yapacağımı bilemediğim için düşünmüştüm 💗
AtabeyinAnnesi gamziskoo aynı aylarda Benim oğlumda bunları yaptı çok şükür ve hiç kullanmadık yürüteç çok zararlı diye heryerde bilgiisi var hala insanlar da bu yürüten aşkı nedir anlamıyorum..
Merviskooo n-h-g-g ben hiç koymadim gerek de duymadim kızım 7 aylik emekledi birden kalkti felan 10 aylikta yürüdü
homosapiens n-h-g-g 7 aylıkken koydum genelde kısa kısa sıkılıyorlar çünkü uzun durduguda oldu 9.5 aylıkken 3,4 adım attı kızım desteksız 11 aylıkkende yurudu tamamen
n-h-g-g homosapiens oy maşallah şuan bende arayış içerisindeyim canım çok kararsız kaldım açıkçası 😁🌸
secoz n-h-g-g yok ama sürekli yanında durdum oturmayı tam beceremiyor ☺️ Öne eğilipr oyuncaklar iÇin ben tutarak eğilmesini sağladım
Zeyynep n-h-g-g 1 yaşında hiç kullanmadım ama kullanılcaksa da günde 2 3 defa 10 ar dk falan kullanın diyorlar ama geneli kullanma taraftarı değil uzmanların birde 7. Aydan sonra tabi şuan çok erkn
n-h-g-g Zeyynep bu sıra bebeğim o kadar zorluyor ki inanın mutfağa biberon koymaya gidemiyorum ya devamlı kucak istiyor yada hep gözünün önünde durayım 🥴🥴
11Hilal11 n-h-g-g cok tesekkur ederim insanin elinde durmayan bi bebegi olupta bide sagligiyla cebellesince zararli ya da faydalı dusunmeden bi care ariyor kendine yoksa asla yurutec kullanma dusuncesinde olan bi insan degildim yani
homosapiens n-h-g-g her şeyi bilinçli kullandıktan sonra bi zararı olmaz birazda bebeğe bağlı benım kızım hareketlı bı bebek yalnızım oyalanması lazımdı aldım zaten cok gecmeden yurudu biZ bı zararını görmedık karar sizin
Zeyynep n-h-g-g anlıyorum canım seni benimki şuan tavan yaptı benim açık mutfak tezgaha gidemiyorum bende bırak başka odayı aynı odada bile uzaklaşmamı istemiyor
1prensannesi06 n-h-g-g ayy gözünün önünde dursam ona razıyım onu da kabul etmiyor kucak kucak kucak sırt diye bişey kalmadı bende çok ağrıyor sırtım 🙃
SeninAnnenBirMelektiYavrm n-h-g-g ben 5 aylık başladım kullanıyorum. Şuan 6 buçuk aylık. Günde en fazla 2 kere 5 10 dk falan koyuyorum. Kızımdada kullanmıştım 5 yaşında şuan bi zararını görmedim