Hanımlar ben 19 aylık oğlumu sadece gece yatmadan ve gündüz uyumadan memede uyutuyorum diğer gece beslenmesi olsun gündüz beslenmesi olsun kestik çok şükür 😂 ama şimdi zurnanın zırt dediği yerdeyim bu uykuya geçmeden memeyi nasıl kesicem tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen yardımınıza ihtiyacım var 😊 ve de 3 ay sonra kızım geliyor dünyaya o yüzden birazda acelem var !!!!