Hayırlı akşamlar❤️
Oglumun genel muayesinde kulak icinde kir biriktiğini söyledi doktorumuz bu da kaşıntı ve ağrı yapar dedi o sebepten otıpax damla verdi aldık.. Daha önce kullanan varmı acaba.. Neden bilmiyorum ama kulak damlaları biraz korkutuyor beni, annemin kötü bi anısı var sanırım ondan kaynaklı 🥺 kullanan fayda gören varsa cevap verebilirse cok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻simdiden teşekkür ederim❤️