sutlucikolata https://imgyukle.com/i/RhtafS https://imgyukle.com/i/RhtTYf https://imgyukle.com/i/RhtYzG dunden beri atesi vardi bi iniyo bi cikiyo gozleri cok kotu gorunuyo halsiz su an ve vucudu boyle olmus tam belli oluyo mu bilmiyorum ama normal mi? (Disleri cikiyodu normal diye acile gitmemistim ama bu noktalar yoktu)
Kabakcekirdegimiray sutlucikolata inatçı ateş diş değildir. Döküntü de varmış doktora götürün bebeğinizi. Çok geçmiş olsun
irem09 Yuksek ateş döküntü yapabilir. Fakat diş ateşine güvenmeyin. Genelde öyle olmuyor. Beraberinde baska belirti var mı? Burun tıkanıklığı vs. . 6.hastalıkta 3 gun ateş olur. Sonrasında döküntü olur.
AA201207 sutlucikolata yüksek ateşle beraber döküntü oluyor bu şekilde. 1 hafta on gün içinde geçiyor ama merak etmeyin. Diş ateşi 37 yi geçmezmis bende diş sanmıştım. Siz ateşini düşürüp rahatlatmaya çalışın bebeğinizi ama kizariklari dert etmeyin geçiyor ben 6.hastaliga benzettim yine de doktora götürün geçmiş olsun
Demirac19 sutlucikolata ok zaten 38,5 geçince düşürmek gerek ilaç lâ, ılık duş aldırın bol sıvı tüketsin emziriyorsanız bol bol emzirin
Zlm Kabakcekirdegimiray inatçı ateş olaca rağmen hiç düşmeyen mi dussede bir süre sonra yükselen ateş mi acaba biliyo musunuz.
aylizinannesiii sutlucikolata diş Ateşi 37 buçuk üstü olmaz 6.hastalık gibi gözüküyor acile doktora gidin bence
sutlucikolata ikiKudurukAnnesi 2 hafta once yine boyle olmustu o zaman 40 lari gormustu ama doktor bize dis demisti :(
Zlm AA201207 döküntüler ateşten öncemi oluyo sonra mi benim kızımda da bez bölgesinde vardı bir iki gün flama sonra geçti simdi ateşi var gerçi yüksek değil ama var sonuçta ben distir demiştim
sutlucikolata Demirac19 acile gittik fitil ve surup verip yolladilar kizariklikta normalmis dediler bogazi kizarikmis