Derya2867 Kendi doktorumuzda özel olarak yaptırdık. Bildiğim kadarıyla rota aşısının yan etkilerinde ateş yoktu. Yine de doktorumuz bilgilendirmesinde aşıdan sonra ilk kakayı yapana kadar biraz zorlanacağını söylemişti. Ve bu kakanın çok iyi temizlenmesi gerektiğini, virüs içerdiğinden temizlerken çok titiz olmamı elimi de iyi yıkamam gerektiğini aksi takdirde mikrop kapabileceğini söylemişti.