Salya akımı gayet normal, çünkü bebeklerin o aylarda tükürük bezleri salya üretmeye başlamış ve salyayi yutmayı bilmedikleri için akarmis. Elin ağızda olması da gayet normal elleri keşif dönemi. Her bebeğin öyle emin ol. Muhtemelen bebeğini büyüme atağında ve meme reddi yapıyor ama taze anne olduğunuz için bunu dış çıkarımı olarak yorumladinZ. Ha 3 aylık dış çıkaran bebekte var ama sizinki hemen hemen her bebeğin yaşadığı şeyler ve herkes bunu diş çıkarma zannettiği için insanı yanlis yönlendiriyorlar.