eylulyagizmoms_ Kızlar 5 aylık kızım var. Nerdeyse 2. Ayından beri bağırmayı öğrendi önceden bir oyun gibi yanında olmadığım zaman bağırırdı ama şimdi sabah bir başlıyor akşama kadar sürekli bağırıyor. Sesi 4. Kattan 2. Kata kadar gidiyormuş o derece. Büyük insan gibi yani çok nadir sustuğu oluyor. Neden olur bilgisi olan var mı
Burcubkb eylulyagizmoms_ belki bi sıkıntısı vardır kuzunun öğrendiğinden değilde canı yanıyor olabilir bi Dr götürün bence
DemetF eylulyagizmoms_ bizimkisi 3 bucuk aylikken basladi doktora sorduk normal 5.aylarda falan baslarlar normalde demisti ole cok bagiriyor ki kiz bide 🥰 o bagirinca bende ona karsilik bagiriyorum ole guluyor ogrendikleri bisey sanirim biseyleri oldugundan degil
Aklimdasin eylulyagizmoms_ bence normal. O aylarda oglumda cıglık atıyordu. Sımdı 10,5 aylık yine basladı
eylulyagizmoms_ Burcubkb canı yandığından değil canım böyle hani oyun şeklinde mesela bağırırken gülüyor falan ama yüksek sesle bağırıyor sanki sesini denersin ya o şekilde
eylulyagizmoms_ DemetF ay valla bazen beynim uyuşuyor sanki evin içinde kendi sesimi duyamıyorum o derece bağırıyor bide ince sesli 😅
eylulyagizmoms_ Aklimdasin benimki de sanki sesini deniyor öyle bir bağırıyor ki ama hani acı çekmek gibi ağlamak gibi değil. Eline bir sey veriyorum oynarken bağırıyor evin içinde kendi sesimi duyamıyorum 😅
yokdahaneler 10 aylık kızım var hala bağırıyor,sanırım konuşana kadar da böyle gidecek. Annem sen hamileyken kesin düdük falan yuttun bu çocuk böyle devamlı ötüyor diyip dalga geçiyor 🥰 Bi süre sonra uyuşup alışıyorsunuz 🤭
Rose-leaf Bizimki de aynı çığlık atıyor keyifli keyifli karşılık veriyorum mutlu oluyor sanırım kız bebekler böyle oluyor :)
eylulyagizmoms_ Rose-leaf bazen kulaklarım çınlıyor sanki o derece ince bir sesi var . Aman bir sorun olmasın da 🥰
Aselikoommm eylulyagizmoms_ bizim ki de aynisini yapıyor 5 Ay 10 günlük bebeğim şuan bazen normal bagiriyor bazen ağlamayla karışık şekilde bagiriyor birseyden rahatsizsa bagiriyor kısaca dediklerin yaptirmaya çalışıyorlar sanırım 😂 şimdikiler fena benim kızımın sesi öyle de ince ki bazen çığlık atıyor kulağım patlıyor yemin olsun 😂😂
plakayerli eylulyagizmoms_ aynen doğru tespit sesini deniyor 😀 zatrn yapabildiği ne var ki garibin onu biliyor onu kullanıyor o sadeye iletişim kuruyor sınırlarını öğreniyor 😊
Boncuk21 eylulyagizmoms_ bağırma değil de çığlık atıyor , konuşuyor gibi sesler çıkarıyor . Bugün alışverişe gittik beraber 😂😂😂 çığlık ata ata bir hal oldu . Herkesi başımıza topladı
eylulyagizmoms_ Boncuk21 bizimki gözünü açıyor bir başlıyor yatana kadar aynı sessiz kaldığı çok nadir z😅
eylulyagizmoms_ Aselikoommm benimki bir kaç gündür diş evresinde galiba hem huysuz hemde tam durduğu zamanlar bağırıyor tüm enerji gitti valla beynimin içi zonklıyor sanki
eylulyagizmoms_ Aklimdasin ay enerjim bitti benim konuşacak mecalim yok diş evresindeyiz mahvediyor valla beni 🙄
Aselikoommm eylulyagizmoms_ bizim de dislerimiz kabardı ama henüz çıkmazlar diye düşünüyorum evet çok kaşınıyor fakat biraz daha sürer diş sıkıntısı gibi geliyor
eylulyagizmoms_ Aselikoommm bizimki de kabarmış baya kaşınıyor 4 gündür falan huy değiştirdi. Sanki yerine başka bir çocuk geldi o derece. Tam durdu diyorum bu seferde bağırması başlıyor 😅