Selam güzel anneler 🌼☺️
Sorunum ve sizlere sorum şudur ki; aşırı enerjisizim. Kızım 2 yaşında. İnanın onunla oynamaya dahi enerjim yok. Sabahları yorgun uyanıyorum. Bana ilaç, vitamin, magnezyum, destekleyici ne varsa kullanıp fişek gibi olduğunuz 😂 önerebilirseniz çok sevinirim. Doktora git demeyin inanın hiç vaktim yok.. Tavsiyelerinizi bekliyorum 🙏🏻🙏🏻