Benim de ödemim çok artmıştı, ayaklarım daha da şişti. Meğersem tansiyonum çok yükselmiş ve vücudum gittikçe ödem yapmaya başlamış. Gebelik tansiyonu lohusalıkta da ortaya çıkabiliyormuş. Geçmezse doktora gitmeni tavsiye ederim, ben hala ilaç kullanıyorum.