Asya001 Kızlar bahçe dublexsinde oturanınız var mı çatı dublexleri çok pahalı ara katlarında odaları küçücük eşya asla sığmaz eski binada olsun istemiyorum geriye bahçe dublexsi kalıyor sizce alınsa sıkıntı yaşatmıyım önermiyorlar genel de
Yamanikomm Asya001 yani bahce dublex dediginiz apartman icimi.bireyselmi.bilmiyorum.ama.ben bahce bireysel.dublexte.oturuyorum alt katim yani bahceye acilan kapim salonum ve mutfagim.cok.cabuk.toz oluyor bahceyi surekli ilacliyorum haserelere karsi kapilara tel taktirdim ama yinede zor ozellikle mutfagim😐
Aklimdasin Asya001 bahce giriş katlari güzeldir ama çer çöp böcek evinize dolaşır. Üst komşular ne varsa aşağı sirkeler. Bunlar haricinde aslında bahce katı güzel